Συμβουλές για κουρασμένα δέρματα



Τα 7 βήματα που θα βοηθήσουν να βρούμε ξανά τη λάμψη μας και να σβήσουμε τα σημάδια της κούρασης.
 
1. Καθαρίζουμε ανελλιπώς το πρόσωπό μας 2 φορές τη μέρα: το βράδυ για να απομακρύνουμε τους ρύπους και τα υπολείμματα μακιγιάζ και το πρωί για να διώξουμε τα νεκρά κύτταρα, το σμήγμα και τα υπολείμματα της κρέμας νυκτός.
 
2. Δύο φορές την εβδομάδα, πριν κοιμηθούμε, κάνουμε απολέπιση με ένα scrub, προκειμένου να μπορέσει να «ανασάνει» η επιδερμίδα μας από τα νεκρά κύτταρα και να απορροφήσει καλύτερα τις καλλυντικές ουσίες που της προσφέρουμε.
 
3. Μία-δύο φορές την εβδομάδα εφαρμόζουμε σε καθαρό πρόσωπο μια ειδική μάσκα με αιθέρια έλαια που αναζωογονούν και θρέφουν.
 
4. Αν έχουμε πρήξιμο και μαύρους κύκλους, βάζουμε κάθε πρωί κομπρέσα με τσάι, μέσα στο οποίο θα έχουμε ρίξει αιθέριο έλαιο κίτρου ή λεμονιού ή γκρέιπφρουτ.
 
5. Μετά τον καθαρισμό, απλώνουμε ένα ενυδατικό serum με βιταμίνη C για λάμψη και τόνωση. Περιμένουμε ώσπου να απορροφηθεί και απλώνουμε την ενυδατική μας κρέμα. Για άμεση λάμψη, επιλέγουμε μια σύνθεση με φωτοανακλαστήρες.
 
6. Αν ξυπνάμε το πρωί με «τσαλακωμένη» επιδερμίδα από το μαξιλάρι, αλλάζουμε τη βαμβακερή θήκη του με μία σατέν. Επιπλέον, το φαινόμενο αυτό ίσως είναι μια ένδειξη ότι το δέρμα μας χρειάζεται πιο ισχυρή ενυδάτωση πριν κοιμηθούμε. Άρα, αντικαθιστούμε την κρέμα μας με μια πιο ενισχυμένη.
 
7. Το βράδυ μετά τον καθαρισμό χρησιμοποιούμε έναν ορό που επιταχύνει τη φυσική απολέπιση. Αν το δέρμα μας «τραβάει», χρησιμοποιούμε και μια κρέμα νυκτός που φωτίζει το δέρμα και μειώνει τυχόν δυσχρωμίες.

Άλλα άρθρα

comments powered by Disqus

[X] Κλείσιμο Παράθυρου

Για να βλέπετε πρώτοι τα νέα άρθρα κάνετε click στο Like button