10+1 αναπάντεχες συμβουλές υγείας



Σε πολλές περιπτώσεις το κάθε πρόβλημα έχει και την αντίστοιχη λύση του, που τις περισσότερες φορές μοιάζει λογική και αναμενόμενη. Αν θέλει, για παράδειγμα, κάποιος να χάσει κιλά, θα πρέπει να τρώει λιγότερο και αν θέλει να αυξήσει την ενέργειά του, θα πρέπει να κοιμάται περισσότερο.
 
Τι γίνεται, όμως, με εκείνες τις συμβουλές που μοιάζουν τελείως αντιφατικές και ασύνδετες με το πρόβλημα, που αποπειρώνται να λύσουν, αλλά τελικά είναι άκρως αποτελεσματικές;
 
Ακολουθούν 11 από αυτές τις αναπάντεχες λύσεις, τις οποίες σας προκαλούμε να δοκιμάσετε και να διαπιστώσετε οι ίδιοι, πως τελικά τα φαινόμενα, αν όχι πάντα, πολλές φορές απατούν...
 
Πιείτε καφέ, για καλύτερο ύπνο
Δοκιμάστε να πιείτε μια κούπα καφέ και αμέσως μετά να κάνετε την 20λεπτη σιέστα σας. Αυτή η πρακτική θα σας «ξυπνήσει» μετά τον υπνάκο, με περισσότερη ενέργεα και εγρήγορση, από το να κάνατε τη σιέστα, χωρίς να έχει προηγηθεί ο καφές.
Αυτό ισχύει γιατί η δράση της καφεΐνης, ξεκινάει μετά από αυτά τα 20 λεπτά, καθαρίζοντας, με τη σειρά της, τον εγκέφαλο από την ουσία αδενοσίνη, της οποίας τα αυξημένα επίπεδα, οδηγούν στο αίσθημα της κόπωσης.
Ο ύπνος, από την άλλη, ρίχνει κι αυτός σημαντικά αυτά τα επίπεδα, ενώ ο συνδυασμός του με την καφεΐνη, που μπλοκάρει την έκκριση της αδενοσίνης, αυξάνει αποτελεσματικά την ενέργεια και την εγρήγορση του ατόμου, μετά τον ύπνο.
 
Για υγιή δόντια, μη βουρτσίζετε μετά από το γεύμα
Μη βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα ή ποτό, ιδιαίτερα αν το φαγητό και το ποτό είχαν όξινο χαρακτήρα. Οι όξινες τροφές, όπως είναι τα εσπεριδοειδή, τα ενεργειακά ποτά, οι ντομάτες και τα αναψυκτικά, αποδυναμώνουν το σμάλτο των δοντιών και όταν ακολουθεί το βούρτισμα, απλά επιδεινώνεται η διάβρωση του υλικού και, κατ’ επέκταση και του δοντιού.
Οι ειδικοί προτείνουν αναμονή 30-60 λεπτών, πριν προβείτε στο βούρτισμα των δοντιών μετά από ένα γεύμα, ώστε να έχει το χρόνο ο σμάλτος να «ανασυνταχθεί» και επανενεργοποιηθεί.
 
Για να φορέσετε το small, αυξήστε το βάρος σας
Για την ακρίβεια, αυξήστε το μυικό σας βάρος και θα πέσετε νούμερο στα ρούχα σας. Η εξήγηση είναι απλή και έχει να κάνει με τον όγκο που καταλαμβάνει στο σώμα σας ένα κιλό λίπους και ένα κιλό μυών. Ενδυναμώστε τους μύες σας και με αυτό τον τρόπο, θα μειώσετε το λίπος στο σώμα σας, θα μικρύνετε το μέγεθός σας και πετύχετε καλύτερες αναλογίες.
Αρχίστε σιγά-σιγά να σηκώνετε βάρη, λοιπόν, και μη φοβάστε για τον όγκο που τυχόν αποκτήσετε, γιατί αυτό συμβαίνει, όταν αναπτύσσετε τους μύες σας, χωρίς να καταπολεμάτε το λίπος με σωστή διατροφή, κάτι που δεν θα κάνετε εσείς...
 
Για να τρώτε λιγότερο, καταναλώνετε περισσότερο
Τρώτε συχνά μικρογεύματα, κατά προτίμηση πρωτεϊνούχα και όχι με υδατάνθρακες, που θα σας πεινάσουν μετά από σύντομο χρονικό διάστημα. Μπορεί οι θερμίδες να είναι αυξημένες σε ένα κομμάτι τυρί, δεδομένου του λίπους που περιέχεται σε αυτό, αλλά θα σας κρατήσει περισσότερο χορτάτους, από ένα κουλούρι, ενώ θα καταλήξετε να τρώτε λιγότερο στο σύνολο της ημέρας.
 
Αποφεύγετε τα ενεργειακά ποτά, όταν είστε κουρασμένοι
Τα ενεργειακά ποτά περιέχουν μεν πενταπλάσια ποσότητα καφεΐνης, από εκείνη του καφέ, αλλά η ενέργεια που παρέχουν είναι σύντομης διάρκειας και συνοδεύεται από δυσάρεστες παρενέργειες, όπως είναι η νευρικότητα, η δυσφορία και η ταχυκαρδία. Η δε ζάχαρη που περιέχουν ανεβάζει απότομα και για λίγο διάστημα το ζάχαρο στο αίμα, αφήνοντάς σας μετά από λίγο να νιώθετε ακόμα πιο κουρασμένοι και θολωμένοι και αναζητώντας ακόμα ένα ενεργειακό ποτό, για να διορθώσετε την επίδραση του πρώτου.
 
Πίνετε νερό, όταν φουσκώνετε
Μπορεί να νιώθετε ότι το νερό σας φουσκώνει, αλλά όταν είστε ήδη φουσκωμένοι είναι μια καλή λύση για την αντιμετώπιση του πρηξίματος. Το νερό αντιμετωπίζει το πρήξιμο που προέρχεται από αφυδάτωση, ενώ αν ακολουθείτε μια δίαιτα με πολλές φυτικές ίνες, το νερό βοηθάει στη διάλυση των υδατοδιαλυτών ινών και την ανακούφιση από το συχνό πρήξιμο, που προκαλούν τέτοιου είδους δίαιτες.
 
Για να χάσετε κιλά, ξεχάστε τα αναψυκτικά διαίτης
Για να αδυνατίσετε, για την ακρίβεια, ξεχάστε κάθε είδους αναψυκτικό και μην ξεγελιέστε από τις επιλογές διαίτης, καθώς οι μειωμένες θερμίδες, για να διατηρηθεί η γεύση του αναψυκτικού, οδηγούν τον κατασκευαστή στην πρόσθηκη πρόσθετων γλυκαντικών, που δεν είναι απαραίτητα ωφέλιμα στη δίαιτά σας.
Επιπλέον, αμερικανική έρευνα έδειξε, πως όσοι καταναλώνουν αναψυκτικά διαίτης είχαν την τάση να τρώνε περισσότερο συγκριτικά με εκείνους που έπιναν την «πλήρη» εκδοχή τους.
 
Πίνετε ζεστά για να δροσιστείτε
Για να το κάνουν οι Άραβες που ζουν περισσότερο από εμάς σε ζεστά κλίματα, κάτι παραπάνω θα ξέρουν, γι’ αυτό δοκιμάστε και οι ίδιοι μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, αντί για παγωμένο καφέ, να πιείτε ένα ζεστό τσάι. Το σώμα σας θα αντιληφθεί τη διαφορά στη θερμοκρασία και θα ιδρώσει περισσότερο, ενώ ο ιδρώτας θα είναι το μέσο με το οποίο θα δροσιστείτε τελικά, καθώς θα εξατμίζεται από το δέρμα σας.
 
Κάντε γυμναστική, όταν είστε κουρασμένοι
Μπορεί μετά από μια κοπιαστική μέρα στη δουλειά, το τελευταίο που να θέλετε να κάνετε είναι μια επίσκεψη στο γυμναστήριο, αλλά μια δοκιμή θα σας πείσει πως αν το κάνετε τελικά θα βγείτε, πιο ξεκούραστοι, απ’ ότι μπήκατε. Η κούραση και η διάθεση βελτιώνονται, βάσει ερευνών, μετά από 30λεπτη άσκηση, ενώ τα αποτελέσμτα φαίνονται ακόμα και στην αυξημένη πνευματική διαύγεια που αντιμετωπίζει κανείς μετά την εκτόνωση που του προσφέρει η γυμναστική.
 
Κρατήστε χειρόγραφα σημειώματα, για καλύτερη νοητική απόδοση
Το να δακτυλογραφείτε τις σημειώσεις ενός μαθήματος, βοηθάει, ομολογουμένως, στο να καταγράφετε περισσότερα πράγματα σε ταχύτερο χρόνο, όταν όμως κρατάτε χειρόγραφες σημειώσεις, διεξάγετε εν αγνοία σας, καλύτερη επεξεργασία της πληροφορίας και έτσι την εμπεδώνετε καλύτερα. Η κάθε πληροφορία, χρειάζεται επεξεργασία, ενώ όταν σημειώνετε χειρόγραφα κάτι, ενισχύετε αυτή τη διαδικασία της αναλυτικής επεξεργασίας της πληροφορίας.
 
Για να βελτιώσετε τις σχέσεις σας, περνάτε λιγότερο χρόνο μαζί
Μην αναλώνεστε σε όλες τις κοινωνικές υποχρεώσεις που σας καλούν και εκμεταλλεύεστε πάντα την ευκαιρία να περάσετε λίγο χρόνο μόνοι σας, ώστε να ξεδιαλύνετε τις σκέψεις σας και να βρείτε τον εαυτό σας. Είναι αυτονόητο άλλωστε, πως όσο καλύτερα γνωρίζετε τον εαυτό σας, τόσο καλύτερος γίνεστε στις διαπροσωπικές σας σχέσεις. Είναι πολύ σημαντικό να διαχειρίζεστε τα άχγη σας, έξω από τις σχέσεις σας και να έχετε την ανάγκη να περάσετε χρόνο και μόνοι σας και με τους φίλους σας, την ώρα που χρειάζεστε το καθένα, και όχι αναγκαστικά.

Άλλα άρθρα

comments powered by Disqus

[X] Κλείσιμο Παράθυρου

Για να βλέπετε πρώτοι τα νέα άρθρα κάνετε click στο Like button