3 τρόποι για να διώξετε τις αρνητικές σκέψεις πριν κοιμηθείτε



Δεν είναι μόνο στο μυαλό σου. Το να σκέφτεσαι αρνητικά πράγματα και πράγματα που σε αγχώνουν πριν πέσεις για ύπνο, υπάρχει πιθανότητανα σε κρατήσουν ξύπνια όλη νύχτα. Διάβασε 3 τρόπους για να διώξεις όλες τις αρνητικές σκέψεις πριν κοιμηθείς. 
 
Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα από ότι συνηθίζεις
 
Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι άνθρωποι που πήγαιναν για ύπνο αργά είχαν περισσότερες αρνητικές σκέψεις από εκείνους που έπεφταν για ύπνο νωρίτερα. Αν δεν κοιμάσαι περισσότερες από 7 ώρες κάθε βράδυ κατά πάσα πιθανότητα κάποια στιγμή θα έχει προστεθεί τόση κούραση στον οργανισμό σου που δεν θα μπορείς παρά να γεμίζεις το μυαλό σου με αρνητικές σκέψεις.
 
Μίλα πιο θετικά στον εαυτό σου
 
Προσπάθησε να μιλάς επίτηδες θετικά στον εαυτό σου. Επικεντρώσου στα θετικά στοιχεία των καταστάσεων που ζεις και προσπάθησε να πείσεις τον εαυτό σου ότι ζεις μία πολύ όμορφη και ευτυχισμένη ζωή. Μάλιστα, μπορείς και να κλείνεις τα μάτια και να φαντάζεσαι πώς ακριβώς θα ήθελες να είναι η ζωή σου. Με αυτόν τον τρόπο θα κοιμάσαι χωρίς να το καταλαβαίνεις. 
 
Χαλάρωσε με μουσική
 
Η χαλάρωση με μουσική είναι άλλος ένας τρόπος για να ηρεμήσεις από το στρες και να επικεντρώσεις την προσοχή σου σε αυτό που ακους απομακρύνοντάς την από τις αρνητικές σκέψεις. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι άνθρωποι που είχαν άσχημες σκέψεις πριν τον ύπνο μπορούσαν να ηρεμήσουν με την βοήθεια της μουσικής. Βάλε μουσική που αγαπάς και προσπάθησε να επικεντρωθείς στον ρυθμό και τη μελωδία.

Άλλα άρθρα

comments powered by Disqus

[X] Κλείσιμο Παράθυρου

Για να βλέπετε πρώτοι τα νέα άρθρα κάνετε click στο Like button