Χρώμιο για καλύτερη διάθεση



Αυτό το μέταλλο μπορεί να βοηθήσει σε κάποιες περιπτώσεις κατάθλιψης, ειδικά όταν παρατηρείται αυξημένη επιθυμία κατανάλωσης υδατανθράκων.

Έρευνα που έγινε σε 113 άτομα έδειξε ότι τα συμπληρώματα χρωμίου περιορίζουν την ανάγκη για γλυκά και τις απότομες αλλαγές διάθεσης σε καταθλιπτικά άτομα.

Το χρώμιο προωθεί τη δράση της ινσουλίνης και βοηθά στο μεταβολισμό των υδατανθράκων, της πρωτεΐνης και του λίπους και γι'αυτό το λόγο παίζει ρόλο στον έλεγχο της όρεξης. Οι επιστήμονες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι χρειάζονται επιπλέον έρευνες για να διαπιστωθεί ότι υψηλότερες δόσεις χρωμίου μπορούν να βοηθήσουν στα γενικά συμπτώματα της κατάθλιψης και όχι μόνπ στον έλεγχο της όρεξης. Πιστεύουν όμως ότι το χρώμιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως θεραπεία για τα συμπτώματα υπερφαγίας που σχετίζονται με την κατάθλιψη χωρίς τις παρενέργειες φαρμακευτικής αγωγής. Καλές πηγές χρωμίου είναι το μοσχάρι, τα αυγά, το κοτόπουλο, οι πράσινες πιπεριές, τα μήλα, οι μπανάνες, το σπανάκι και το μπρόκολο.

Άλλα άρθρα

comments powered by Disqus

[X] Κλείσιμο Παράθυρου

Για να βλέπετε πρώτοι τα νέα άρθρα κάνετε click στο Like button